07 oktober 2008

Alane's rom

Vi har pusset opp rommet til Alane! Det som egentlig bare skulle være en real opprydding utarta seg til å bli både maling av vegger og møbler.
Før var veggene en stygg og kjedelig beby blå farge, den vises ikke så godt på bilde da.


Nå har veggene blitt mørk lilla og møblene ble malt gule. Lilla fargen var det GK som valgte ut, møblene ble gul fordi at det var det jeg hadde liggende. Da økonomien ikke er den beste for tiden "så tager en hva man haver", Men synes at kombinasjonen ikke ble så værst :)
(Senga har ikke blitt malt da den snart skal byttest ut.)

Tv'n fikk Alane til bursdagen sin.


Siden min datter er så flink til å tegne på møbler så trakk jeg skrivebords plata med voksduk, enkelt å bytte ut når den begynner å bli stygg. Får håpe at ho klarer å holde seg til å tegne på den å ikke alt annet.


Kunsten på veggen fikk Alane i gave med bestemor når ho var ca. 2 år. Det er et signert og nummerert trykk av en eller anna kunstner som jeg ikke kommer på navnet på akkurat no, typisk meg det å ikke huske slikt.

Ingen kommentarer: