24 oktober 2008

Ny side i albumen.

Mitt første forsøk på å scrappe en side helt alene uten hjelp og andres ide'r. Jeg må bare si at jeg ble veldig fornøyd med resultatet.
Dette er barne bilder av meg, sammen med bestemor. Koselige bilder å ta vare på, fint å endelig begynne å få noen av dem ut av den store stygge pappeska de har ligget i hittil.

Et lite detalj bilde. Blomstene kommer fra prima og nille, blonden var en gammel en jeg hadde liggende. lurer på om jeg faktisk har fått den fra bestemor en gang, i såfall så passer den jo godt inn. Blonden har fått litt farge med distress ink. Har festet en liten clipboard ramme med gullfarget sikkerhets nål, clipboard ramma har også fått litt distress ink.

Clipboard bokstavene er fra nille, farget litt med distress ink de også for det rette utsende.


Flere detaljer.

Under blomsten her brukte jeg litt tyll for efektens skyld, skrift papiret er fra en eld gammel bibel. Håper ingen blir sure for det da.

Ingen kommentarer: