21 desember 2008

Har fått 3 Awarder!!!

Har fått hele 3 awarder med Lena., trykk på linken å ta en titt på alt det nydelige hun lager :)
Tusen takk til Lena for mine første awards :)








The rules for this award:

1. The winner can put the logo on his/her blog.

2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least 7 other blogs.

4. Put links of those blogs on yours.

5. Leave a message on the blogs of the people you've nominated.





The rules are like this:
1. Put a link on your blog from whom you got it.
2. Give it to 5 new blogs ( which in their turn have to give it to 5 new blogs )
3. Put a link on your blog to those blogs you give it to.
4. Give the blogs you give the award to a note that you have given them this award.
5. Write 5 things you are addicted to.


Jeg vil gi disse awardene vidre til: Nina, Fagerheim, Tine, Alex, Prinsesse Elin, Hverdagsprat og Bestefars verksted.
Hvis dere allerede har fått dem så fortjener dere å få dem en gang til :)

5 ting jeg er hekta på er:

1. snop, jeg er en ordentlig snop'r :)
2. Alle hobby tinga mine.
3. Inspirerende hobby, som er den lokale hobby butikken.
4. senga og sofaen min, liker å dra meg.
5. Ungan og typen selvfølgelig.

3 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

TUSEN Takk. Jeg blir så glad når noen tenker på meg og deler ut awarder. Setter så pris på å få slike. Takk enda en gang:O)

Klem fra Elin:O)

tinemor sa...

Tusen , tusen takk for hele tre awarder!!
Det var da utrolig!
Blir så utrolig glad for slikt jeg!
Jeg håper du får fine dager sammen med familien, og kos deg masse.
Klem

Aina sa...

Ønsker deg og din familie en fredfull og hyggelig jul, håper dere koser dere masse (selv om vi mangler julesnøen;0) )

Juleklem fra Aina.