01 desember 2008

Ønsker du deg en ekstra gave til jul???

God Jul

BLOGG CANDY





Hei er det noen som ønsker seg en ekstra gave under juletret sitt i år???
Da er dere på rett sted!
Jeg er i så godt humør fortida at jeg har lyst å spre litt glede ut til dere også, å har derfor bestemt meg for at jeg vil gi vekk en julegave til en av dere få bloggere og ikke bloggere som er innom min lille blogg. Hva gaven vil inneholde er ikke bestemt enda, men det vil bli noe fint:)


Alt du må gjøre er å legge igjen en liten hilsen på kommentar feltet, legg gjerne ut en link på bloggen din også slik at flere kan få sjansen til å bli med.





Fristen for å bli med i trekningen er til og med søndag 14. Desember 2008.

11 kommentarer:

irina sa...

Ja det gjør jeg. Så hyggelig av deg å gi bort gave da .

og takk for kommentar ;)

klem

Synnøve sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar Så fin blogg du har. Og så mye fint du lager.
Kortene og fyrstikkeskene var bare helt nydelig:))

Ha en fin dag

Anita sa...

Vil gjerne være med jeg!! Håper jeg vinner;0) Nå skal jeg kikke meg nedover i bloggen din! kos deg!

Nita sa...

Klart jeg vil være med på konkurranse!
Første gangen jeg er hos deg, men jeg kommer nok igjen :)

Ønsker deg en fin kveld :)

LENA sa...

Så koselig med julegave!!
tusen takk for kommntar i bloggen min!

Meretekj sa...

Kjempekoselig med en julegave til den heldige vinner.
Utrolig flott blogg du har,-
tusen takk for mommentar i min blogg.

Christel (scrappeberta) sa...

så koselig me blogcandy :D

Æ skal legge den ut i bloggen min straks :D

Anonym sa...

Heisann!!

Hoi,her oppdaga eg ein ny blogg,å den var fin da,Å så mykje fint du laga!!Å so inn på Molde da,GØY!! Dit skal eg i morgå på juleshopping:-)
Eg aner ikkje kor du jobba,men kansje eg ser deg ;)

Ja..så klart eg vil vere med på gåvedryss frå deg:-)

Ha ein fin kveld!


Mvh
-Randi N.Ott-

Baddie sa...

Fra den ene bloggen til den andre. Vi en anbefaling på Hobbyboden forumet av Daniels Hobbyblogg, havnet jeg på Unni's kort og derfra vandret jeg til denne. Synes du har laget mange fine kort. Snill du er som har bloggcandy. Har lagt en link til deg i bloggen min. Go helg!

Mitt hvite hus sa...

Ja hvem vil ikke ha gave?? Jeg vil gjerne være med på det0) det er jo veldig hyggelig å gi en julegave0)

Skal kikke litt rundt her nå=)

Klem

ninabakke sa...

Så hyggelig :)

Jeg vil gjerne være med å delta!

Ha en fin søndag