21 oktober 2008

Dekorerte fyrstikkesker.

Fant noen fyrstikk esker i passende størrelse på butikken som jeg bare måtte prøve å dekorere. Her er de første sett forfra.

På dette bildet ser du at jeg har husket å dekorere kort sidene også :)


Nær bildet ble litt uskarpt, men dere ser no nogenlunde hvordan de ser ut. På den med skrift bakgrunn er det brukt ark fra en gammel falleferdig bok, bildene er printet ut fra nettet, blomstene er fra prima, sommerfulene har jeg kjøpt på kremmerhuset.

Det samme gjelder her. Det blå og det røde bakgrunnsarkene er jeg ikke sikker på hvorkommer fra, men den røde slvklebende blonde båndet er fra Panduro (tror jeg da, ble plutselig veldig usikker), knappen i blomsten fant jeg i en rote skuffe :)


Håper noe av det jeg lager faller i smak, legg gjerne igen en komentar, de tas i mot med glede :)

Ingen kommentarer: