19 oktober 2008

Vintage scrapbooking kurs

På mandag 13.10.08. så hadde Beate Solem kurs i vintage scrapbooking på Inspirerende Hobby her i Molde.
Det var mitt første kurs og mitt første forsøk på scrapbooking, har holdt meg til kort frem til nå. Hadde det kjempe moro, det var et kjempe bra kurs. Jeg lærte veldig mye, å ble veldig inspirert til å fortsette. Håper bare jeg får det til like bra uten hjelp, for jeg ble veldig fornøyd med første forsøk :)


Vet ikke hvor bakgrunns arkene kommer fra, men blomstene er fra prima. Ellers så er skriftarket fra en gammel bibel som hadde sett sine beste år, fikk noen ark med Beate.

Bildet er forøvrig bryllups bildet til mamma og pappa, skal bruke denne sida som begynnelse på albumet jeg skal begynne å lage med barnebildene mine. Det var jo mamma og pappa som var starten å søskenene mine og meg, så synes det blir en passende start side, men de ble no skilt når jeg var 4 år da.


Litt detalj bilde. Bokstavene er knyttet fast til hjertet som igjen er knyttet fast til blonden. Syntes det ble ganske tøft. Bokstavene står forøvrig for forbokstavene til mamma og pappa.

Ingen kommentarer: