30 november 2008

Flere fyrstikkesker og litt advendts-pynt

Måtte lage noen flere fyrstikkesker da de første jeg laget ble solgt,å vet du hva!? det ble 3stk av disse også nesten med en gang jeg hadde lagt dem frem, morro når noen liker det du lager. Må nok lage flere i morgen :)

Den første pynten er kommet på plass på kjøkkenet, det er ikke så mye enda. jeg liker nemlig ikke å pynte for mye for tidlig, men det kommer mer etter hvert da :)

Jule kalenderen til ungene har kommet seg på sin plass, å 48 pakker har kommet på plass. Litt av en jobb å sitte å pakke inn, veldig treigt akkurat den biten. Lille gutt sine pakker er hengt opp med turkis tråd, Alane sine med lilla tråd for å skille dem fra hverandre. Her tok jeg det som jeg hadde i hus så det ble ikke de mest julete fargene på trådene da, men det er vel ikke det som er viktigst.

Denne kalenderen kjøpte vi på "REMA" til fjor jul, den er helt grei til sitt formål, men til neste år så skal jeg prøve å få gjort noen forbedringer. Er litt lei av å knytte fast alle pakkene, å så ser det ikke så veldig fint ut.


Elsker det når jeg får opp adventslysene i vinduene, i fjor hadde jeg det bare i kjøkken vinduene , i år har jeg kjøpt en stake til hvert av vinduene på stua også ( bilder kommer senere). Typen rista bare oppgitt på hodet når jeg begynte å plassere dem ut i går, jeg oppdaga at jeg ikke har nok kontakter på de rette stedene, å at de skjøte ledningene jeg hadde ikke var helt rett til jobben. så nå må jeg ta meg en runde i morgen å få kjøpt meg noen mere passende, da skal alt bli bra, må jo ha plass til de lysene som skal på juletret også :)

1 kommentar:

Line sa...

Flotte fyrstikk esker du har laget.