29 november 2008

Julevask og advendstid

I morgen er det første søndag i advendt så i går ble det vasket vinduskarmer og byttet til jule-gardiner, vel ikke akkurat jule-gardiner, men de er julete lell. Skulle egentlig ikke bytte noe gardiner på kjøkkenet, men så la jeg merke til at lille gutt ha vært der å tørka ta seg ketchup munn og fingrer :) Så var jeg å skulle kjøpe meg gardiner til stua i går, men min flax så var de selvfølgelig utsolgt, å de får ikke inn flere før jul :( å jeg som ville ha de no!!! Da får jeg bare lete byen rundt å se om jeg finner noen andre som jeg liker like godt da..

Er ikke dette jule kortet fint! jeg har flere i samme stilen, kan skaffe flere vist noen der ute som ønsker å ha. Dette er gamle orginale kort, kommer fra en gammel kiosk som var her i Molde for lenge, lenge siden. Alle motivene er av Maria, Josef og jesusbarnet, Finnes 2 stk forskjellige i disse fargene , og så er det flere i blå toner. Skal få lagt ut flere bilder senere.

Nei nå får dere ha en fin dag, jeg må på jobb :)

Ingen kommentarer: