26 november 2008

Jule kort

Endelig ble det en ny ladning med jule kort, håper bare at de faller i smak, disse er nemlig tilsalgs på butikken der jeg jobber.
Har laget litt pakke-lapper for salg også, men de har jeg glemt å ta bilder av. De er i samme stilen som kortene her da.

Det har ikke blitt så mange jule kort da jeg her vært opptatt med å få malt gangen, den er ferdig malt, men det står igjen litt små ting. Bilder kommer når alt er ferdig, å det blir forhåpentligvis ganske snart. ihvertfall før jul :0)

I går kveld etter at ungan ha lagt seg så gik samboeren ut for å se på fotball kamp så da benyttet jeg sjansen til å få gjort noe jeg har tenkt på lenge, nemlig å få ommøblert på stua. Det trengtes, måtte jo gjøre plass til juletret. Vi har en ganske liten stue, å det er ikke mange mulighetene, men jeg fikk no til en kombinasjon jeg ble fornøyd med, harigjen å få flyttet på en hylle å noen bilder, men det blir bra. Lille gutt var i hvertfall imponert når han stod opp, han så "fint mamma, takk, takk mamma,fint". Det hørtes ut som storesøster likte det også, hva samboerens reaksjon blir er det bare å vente på da han ikke har dukket opp enda. Bilder kommer senere også her...

I kveld så skal jeg en tur opp til sjefen min for å se gjennom noen gamlle ting hun skal kvitte seg med for å se om det er noen god biter der jeg har lyst på, elsker å se gjennom andre sitt skrot. Mamma skal også dit, du skjønner hun er god vennine med sjefen min, invikla greier ta.


Jeg lover at det iike blir like lenge til neste innlegg som det var til dette. Hvis jeg finner noen skatter i skrotet til sjefen i kveld så kommer det helt sikkert et innlegg om det også :)