09 november 2008

Sykdom og planer om å male gangen.

Det er blitt en stund siden siste innlegg, men jeg har vært opptatt med å være syk. Det ser ikke ut til at kroppen har tenkt til å bli frisk igjen heller, nesen rinner , ørene er tett og jeg hoster, hoster, hoster , å hoster igjen. Nå begynner jeg å bli lei, må vel krype til korset å ta meg entur til legen, for nå har jeg prøvd alt annet. Jeg er ikke noe glad i leger, men må man så må man
Midt oppi alt så har jeg store planer om å få mala gangen, malinga står å venter jeg må bare få vaska over, å få brukt litt maskerings tape først.

Her er noe av det jeg skal kjøpe til gangen, det passer med resten av det som skal dit.



Denne vegglyse staken fant jeg på jysk til bare 80 kroner, kjempe billig å perfekt .




Se denne lekre hylla i samme serien, koster bare 80 kr den også. har ikke fått kjøpt den enda, men den står på innkjøpslista sammen med sink fatet på neste bilde. Jeg falt for denne serien.
















Hva med dette lekre nøkkelskapet, prisen er den samme på det også. Ikke dyrt i det hele tatt, å man må jo ha en plass til nøkklene som jeg har følelsen av flyter rundt hele huset.








Sist men ikke minst så må jeg ha noe å henge fra meg klerene på, da blir denne knaggrekka fin å ha. Skal ha 2-3 av denne, det blir mye klær med unger i huset :)


Ikke verst denne heller.


Dette er den første av 3 klesdunker jeg vurderer, må ha noen, men vanskelig å bestemme seg. Tror det blir den på bildet under da, den passer nokk best inn.
Denne dunken er forøvrig fra skeidar, husker ikke prisen, men den er vel ikke så nøye.
Men denne frister også, synes den er kjempe kul, men den passer nok ikke inn der. Jeg kan kanskje få bruk for den en annen plass, så det kan nok henda at en sånn blir med hjem også.

Vurderer å prøve å få plass til en slik praktisk benk også, men vi får se hva det blir til.

Ingen kommentarer: