28 januar 2009

Bilde utfordring

Fikk en utfordring av Lena.



utfordringen går ut på:



  1. Gå til mine bilder.

  2. Finn mappe 6.

  3. finn deretter bilde nr 6.

  4. Vis bilde på bloggen og skriv noen ord om dette.

  5. Gi utfordringen vidre til 6 stykker.

  6. Link til dem å la de få vite at de er utfordret.


Den 6. mappen min inneholder bilder fra vår Bulgaria ferie i 2006, vi var i Sunny Beach.
bilde viser selvfølgelig strandlivet der med piren å båten til Nessebar i bakgrunnen.





Siden de fleste jeg kunne ønsket å gi utfordringen vidre til allerede har fått den, så ønsker jeg å gi den videre til alle dere som titter innom bloggen min :)

1 kommentar:

irina sa...

Jepp , akkurat der kan jeg tenke meg å være !!

her er det KALDT !!!

Hater kulde.....må opp å hive inn i ovnen.

Klem irina