14 februar 2009

Verdens beste valentine!

Min kjæreste er ikke av den romantiske typen, å det har aldri plaget meg for jeg er ikke så veldig romantisk selv. Men en gang i blandt synes jeg det er kos å få blomster å bli litt oppvartet.

Å i dag hadde min kjære virkelig gjort sitt beste for å lage romantisk stemning, å varte meg opp :)


Når jeg kom hjem fra jobb så ble jeg ført direkte inn på badet der badekaret var fylt til randen av deilig varmt vann blandet med spa oljer med god lukt. Hele badet var fylt med levende lys, å ved siden av badekaret på et bord sto det et glass med hvit vin, og kjeks med ost og druer. Deilig, Mmm!!!


Når jeg endelig hadde fått plantet den store rompa mi oppi karet så kom han inn med en nydelig rose, å en liten pakke, oppi pakken lå det en nydelig klokke. Den skal bli brukt mye, har nemlig vert klokkeløs i mange år no. Det var vel det han tenkte på.

Det var det deiligste badet på lenge, men fikk ikke være i fred lange da for det kom en liten 3 åring tuslene inn, å han nektet plent å la mamma få være alene, men det gjorde ingen ting da for det tyder bare på at han er glad i mamman sin :)


Når badet var ferdig så ble jeg servert en nydelig middag, dette var en kjempe nydelig dag, å jeg nyter den fullt ut :) jeg kan ikke slutte å smile..
Ps: bildene er lånt fra nettet, mitt bad er så stygt, å gammelt at det egner seg ikke på trykk. hehe

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh de hørtes no bere so deili ut!