08 juli 2009

38 dager igjen til en etterlengta ferie hit!

Bildene er fra Puerto de Alcudia, mallorca. Har vært der før, kjempe fin ferie plass. Passer meg utmerket i hvertfall. Har ikke prøvd dette hotellet før da, men tror det blir bra. Har bodd på nabo hotellet tidligere.

Det er dessverre lite kortlaging for tiden, men har pussa opp ei gammel lampe jg kjøpte på Freetex til 25 kr, holder på å skal sy ny skjerm til den i disse dager :) Det dukker vel opp noen bilder når jeg blir ferdig.

Skal jobbe stort sett hver dag hele denna månden, ganske treigt egentlig. Det kan gå hele dager uten at det er en kunde innom, ikke mange som gidder å kjøpe/ prøve bunad i disse varme sommer dagene.

En å annen kunde er det no innom da, mest for å bestille/ ta mål. Å en å anna tlf i ny og ne. Men som sagt veldig stille her på denne tida av året.

Gleder meg til jeg skal reise, skal bli deilig å komme seg vekk fra denna tøtte by'n ei stund.

Ska ha med lille gutt på tur i år, det skal bli spennende. Han gler seg han også, skal titt å ofte inn på data'n for å se på bilder fra der vi ska. Da drømmer han seg vekk å forteller meg at der skal vi kjøpe is og brus, det skal vi bade, da skal han ha lyne leike, å han skal spise chips på resturang osv.osv. han har planene klar min lille solstråle :)

Skal ha med oss en data nerd av en stesønn også lurer på hvordan det skal gå, en hel uke uten data. Tru om han klare å holde seg unna eller om han flytter inn på nærmeste internett kafe.

Her er det i hvertfall leke plass til lille gutt.

Hotell resturangen med helt sikkert mye god mat, blir nesten sulten bare jeg tenker på all den gode mate :)

Deilig langgrunn stand, fin pir man kan deie seg på, å badetemperaturen er nok akkurat passe for oss alle. Hotellet vårt har jo basseng, men det ligger jo også så og si på stranda da. Så det blir nok mye bading begge steder, å vi liker å bade!

Alle bildene er lånt på nett, funnet de gjennom Googel. Så hvis noen finner sine bilder å vil ha de fjerna så bare gi beskjed.

Ingen kommentarer: