09 juli 2009

Snart Molde Jazz

Mandag 13.07.2009. starter årets Molde jazz. Er ikke noen Jazz fan, men kan høre på noe av det. Da mener jeg det som hørest ut som musikk, ikke det som hørest ut som mine barn amokk på gryter, grytelokk, gitarer og fløyter eller hva det skal være :)

Dette året skal jeg på en konsert å den er med den karen på bilde under her, han spiller på Romsdals museet Fredag 17.07.09. klokka 19:00 det skal bli gøy!

----------------------------------------------------------------------------------



Leonard Cohen
Det blir garantert god stemning på Romsdalsmuseets utescene fredag 17. juli når verdensartisten Leonard Cohen kommer til Molde. Leonard Cohen er en avholdt artist med et svært stort publikum i Norge. I en alder av 75 år holder han fremdeles kritikerroste konserter, senest på Bislett i 2008. I 2009 gjør han to konserter i Norge, i Molde og i Langesund. Leonard Cohen har vært ønsket til Moldejazz i mange år!
----------------------------------------------------------------------------------

Uten om denne konserten blir det lite jazzing på meg, skal jobbe hver dag hele uka, fra Mandeg- til å med Lørdag. Jeg får vel gått meg et par runder i by'n for å glo litt på folket da.



Regner med at alle ønsker seg sol og varme neste uke, men det gjør ikke jeg Jeg ønsker meg grå vær og regn :) ikke for å være ekkel med alle andre, men for at det skal være mere behagelig å være på jobb. Det finnes ikke noe slags ventilasjons annlegg i den sjappa jeg jobber i så det blir ubehagelig varmt her når det er over 20 grader ute.


Ingen kommentarer: